Klachtenregeling


Klachtafhandeling conform de Wkkgz (Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg)

Indien u niet tevreden bent over de zorg die u wordt geboden of er zijn andere zaken in het contact met uw zorgaanbieder die volgens u anders en/of beter kunnen, dan is het goed daarover met uw zorgverlener of een vertegenwoordiger van de instelling te gaan praten. Door met elkaar in gesprek te gaan, worden de meeste problemen al opgelost.

Wanneer u er met elkaar niet uitkomt, dan kunt u, uw vraag/klacht neerleggen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van EMG. Hij/zij is onafhankelijk en heeft ruime ervaring in bemiddeling en het voeren van oplossingsgerichte gesprekken.

Hoe doet u dat?
Neem contact op met:

035-2031585

 

Contact

Eva Sacchetto
Hoofdstraat 16
9967RJ 
EENRUM 

+31(0)646290696

emsacchetto@icloud.com

Openingstijden winkel
seizoensafhankelijk 

Op afspraak altijd mogelijk: 06-46290696 
 
WOENSDAG & VRIJDAG

13-17


ZATERDAG

 10-17


Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin